Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  تيرآهن ، تيرآهن لانه زنبوري ، تيرآهن هاش تيرآهن ، تيرآهن لانه زنبوري ، تيرآهن هاش

ahan118

قيمت تيرآهن هاش، لانه زنبوري، IPE، و پروفيل قوطي در آهن118

تيرآهن جزو مهم‌ترين مقاطع فولادي در ساختمان‌سازي و ساير صنايع است. از اين مقطع فولادي در پروژه‌هاي عمراني و صنعت استفاده فراواني مي‌شود؛ بنابراين لازم است به منظور خريد و فروش انواع تيرآهن كاربران و مصرف‌كنندگان با اين مقطع به طور كامل آشنا باشند. از اين محصول در انواع پروژه‌هاي صنعتي به عنوان پروفيل صنعتي استفاده مي‌شود. در اين بخش به مقايسه تيرآهن هاش، لانه زنبوري و IPE مي‌پردازيم.

تيرآهن در واقع مهم‌ترين مقطع فولادي به منظور تحمل تنش‌هاي حاصل از نيروهاي وارد به سازه است. لازم به ذكر است انتخاب نامناسب اين محصول سبب عدم كارايي صحيح آن در سازه مي‌شود. اين محصول به دو صورت I و H  بوده و كاربرد زيادي دارد. به طور كلي تيرآهن‌ها از دو بخش جان تيرآهن و بال تيرآهن ساخته مي‌شوند. بال تيرآهن به بخش‌هاي كناري اين مقطع گفته مي‌شود. جان تيرآهن نيز بخش مياني و اصلي هر تيرآهن است. در ادامه با مشخصات، قيمت و كاربرد هر تيرآهن آشنا خواهيد شد.

قيمت تيرآهن لانه زنبوري

يكي از انواع تيرآهن‌هاي موجود در بازار، تيرآهن لانه زنبوري است. در اين تيرآهن، دو تير طوري به يكديگر متصل شده‌اند كه سبب ايجاد حفره‌هاي توخالي و پنج ضلعي شده است. از آن جايي كه شكل ظاهري آن‌ها به صورت لانه زنبور است، از اين رو به آن تيرآهن لانه زنبوري گفته مي‌شود. از آن جايي كه قيمت‌ها به طور دائم در حال نوسان هستند، بنابراين نمي‌توان قيمت تيرآهن لانه زنبوري را به طور دقيق بيان كرد.

از طرفي ميزان تقاضا براي خريد اين تيرآهن بسيار مهم است. در طي روزهاي مختلف ممكن است شاهد افزايش يا كاهش قيمت اين محصول باشيم؛ بنابراين تعيين قيمت ثابت امري شدني نيست. در قيمت تيرآهن لانه زنبوري عوامل مختلفي دخيل هستند. از جمله مهم‌ترين آن‌ها مي‌توان به هزينه حمل و نقل، كارخانه توليدكننده، محل بارگيري، قيمت آهن در بازار جهاني، قيمت ارز و... اشاره كرد. به همين دليل لازم است قيمت تيرآهن لانه زنبوري به صورت لحظه‌اي از مرجعي معتبر استعلام شود. به منظور اطلاع از قيمت اين تيرآهن به سايت آهن118 مراجعه كنيد.

قيمت تيرآهن IPE

يكي از انواع تيرآهن، تيرآهن  ipe   است. اين تيرآهن با نام معمولي نيز در بازار شناخته مي‌شود. ساختار آن شبيه به حرف I انگليسي است به همين علت با اين نام شناخته مي‌شود. از مشخصات اين محصول بال‌هاي يكسان با ضخامت ثابت است. استانداردهاي ساخت اين محصول بر اساس استانداردهاي اروپايي است. ابعاد آن 8 تا 60 سانتي‌متر است.

اين تيرآهن به عنوان معروف‌ترين و پركاربردترين‌ها در ساختمان شناخته مي‌شود. علت آن هم كاربرديست كه در شكل‌گيري خرپا و پل لانه زنبوري در سقف ساختمان دارد. از اين تيرآهن معمولاً در اسكلت فلزي ساختمان استنفاده مي‌شود. از طرفي در پوشش سقف‌ها؛ پل‌هاي لانه زنبوري، نعل درگاه‌ها، خرپاها و...  از تيرآهن IPE استفاده مي‌شود. آهن118 يكي از مراكز معتبريست كه اقدام به فروش انواع تيرآهن IPE مي‌كند. به منظور تهيه اين تيرآهن با قيمت روز و مناسب و همچنين كيفيت مطلوب مي‌توانيد از طريق تماس با شماره 02154473 با اين مجموعه در ارتباط باشيد.

قيمت تيرآهن هاش

تيرآهن هاش يا تيرآهن بال پهن، يكي از رايج‌ترين نوع تيرآهن است. شكل ظاهري اين تيرآهن به طور كامل شبيه به حرف H در انگليسي است از اين رو به اين نام معروف است. از اين تيرآهن در سازه‌هاي عظيم از جمله ساخت مجتمع تجاري، سوله، پل و... استفاده مي‌شود. اين تيرآهن در دو نوع سبك و سنگين توليد مي‌شود. مشخصات اين تيرآهن به صورتيست كه ابعاد جان و بال دو تيرآهن با يكديگر يكسان است. اين در حاليست كه تيرآهن IPE داراي بخش جان پهن‌تر و بال‌هايي هم اندازه و كوتاه‌تر است. به طور كلي تيرآهن هاش يا H از قدرت بالاتري برخوردار است. از اين رو سازه‌اي كه با اين نوع تيرآهن ساخته مي‌شود قطعاً مقاومت بالاتري دارد.

آهن118 يكي از بزرگ‌ترين مراكز فروش انواع آهن آلات، پروفيل، تيرآهن، نبشي، ناوداني، سپري، ورق، لوله و... است. به منظور خريد انواع تيرآهن با كيفيت تضميني و قيمت مناسب مي‌توانيد با شماره 02137924 تماس بگيريد؛ همچنين به منظور مشاهده محصولات مي‌توانيد به وب‌سايت آهن118 مراجعه نماييد.

قيمت پروفيل قوطي

از انواع ديگر پروفيل‌ها مي‌توان به پروفيل قوطي اشاره نمود. اين پروفيل حالتي چهارگوش داشته و جعبه‌اي شكل است. پروفيل قوطي از جنس‌هاي مختلفي توليد مي‌شود. معمولاً آهن و كامپوزيت دو مورد از مهم‌ترين متريال‌هايي هستند كه جهت توليد پروفيل قوطي مورد استفاده قرار مي‌گيرند. اين پروفيل بر اساس طول، عرض، ضخامت و... دسته‌بندي مي‌گردد. پروفيل قوطي بر اساس سه روش نورد گرم، نورد سرد و اتصال نورد گرم و سرد توليد مي‌گردد. به منظور توليد پروفيل فلزي از روش نورد گرم استفاده مي‌شود. اين در حاليست كه جهت كاربردهاي تزئيني از روش نورد سرد استفاده مي‌شود.

پروفيل قوطي داراي انواع مختلفي است و شامل پروفيل مربع و مستطيل، ستوني، مبلي و... است. كاربرد قوطي پروفيل بسيار گسترده است. از اين محصول در مواردي همچون ساخت ستون و اسكلت فلزي، خودروسازي، ساخت باربند، ساخت آلاچيق، تخت خواب فلزي، درب و پنجره، تابلوهاي تبليغاتي، تابلوهاي علائم رانندگي و... است.

به منظور اطلاع از قيمت انواع پروفيل و ساير محصولات ساختمان‌سازي، با آهن118 در ارتباط باشيد. آهن 118 مجموعه‌اي معتبر جهت فروش انواع آهن‌آلات با كيفيت است. جهت دريافت اطلاعات بيشتر و ثبت سفارش با شماره 02137924 در ارتباط باشيد.

 

 


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1402/10/5 ساعت: ۱۷ توسط:ahan118 :